شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
جلسه شورای معاونان زنجان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان انجام امورات طبق جدول اولویت را لازمه فعالیت سالم و مفید دانست و گفت: مسائلی که مدیریت حوزه علمیه استان با آن روبرو است باید به صورت اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اولویت بندی بشود و در راستای آن حرکت صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، صبح امروز جلسه شورای معاونین مدیریت حوزه علمیه استان زنجان باحضور حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و حجت الاسلام و المسلمین سپهری مدیر حوزه علمیه استان زنجان و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ضمن بیان آیه شریفه (ان تنصروا الله ینصر کم) به لطف و نصرت خداوند اشاره کرد و گفت: سنت خداوند متعال این است که اگر او و دین او را یاری کنیم نصرت او هم شامل حال ما خواهد شد و ما باید در جهت یاری دین خداوند تلاش بکنیم تا حرکت مضاعف و نتیجه روشن بخش باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان وجود نقشه راهبردی در جهت ارتقاء و پیشرفت حوزه های علمیه را ضروری دانست و گفت: در جلسات و دورهمی های مختلفی که تدارک دیده می شود، در جهت ارتقاء و پیشرفت اساسی حوزه های علمیه، باید نقشه راه طراحی، امورات اولویت بندی و در راستای اهداف مشخص شده حرکت اتفاق بیفتد و اگر امورات دقیق تعریف شوند و در راستای حل آن متقن حرکت بشود به لطف خدا نتیجه قابل قبول محقق خواهد شد.

وی انجام امورات طبق جدول اولویت را لازمه فعالیت سالم و مفید دانست و گفت: مسائلی که مدیریت حوزه علمیه استان با آن روبرو است باید به صورت اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اولویت بندی بشود و در راستای آن حرکت صورت بگیرد.

امام جمعه شهر زنجان، تقاطع گیری ظرفیت های مشترک حوزه علمیه با ارگان ها و ادارات مختلف را ضروری شمرد و گفت: برای اینکه پیشرفت نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه علمیه استان اتفاق بیفتد، باید ظرفیت ها، توانمندی ها و اشتراکات حوزه علمیه استان با ادارات و ارگان های مختلف در زمینه های گوناگون احصا شود تا نتیجه حاصل گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha